Bijna kerst! - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van Renske Verbers - WaarBenJij.nu Bijna kerst! - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van Renske Verbers - WaarBenJij.nu

Bijna kerst!

Blijf op de hoogte en volg Renske

20 December 2014 | Mexico, Puerto Vallarta

Het is al bijna kerst! Afgelopen weken waren al helemaal in kerstsfeer, twee weken geleden heb ik een kerstdiner (op het strand!) gehad met de collega’s van de sales afdeling. Dat was heel erg gezellig en ik heb er heerlijk gegeten. Vorige week woensdag was het kerstfeest in het hotel voor al het personeel, zo’n 250 man. Het was een heel ander feest dan dat zoiets in Nederland zou zijn maar ik vond het super leuk om het eens mee te maken. Het ging er al weken over en dan vooral over het dansen haha. Het feest begon om 19:00 uur, maar dat is hier eerder 20:30/21:00. Na het buffet werden de werknemers en de afdeling van het jaar bekend gemaakt. De director of sales had tegen ons gezegd dat een andere afdeling ging winnen en dat het leuk zou zijn als wij een spandoek voor hen maakte. Ik heb die woensdag middag dus de hele middag geknutseld samen met twee andere collega’s. ’s Avond zaten we klaar met onze spandoeken en toen bleek dat dat de sales-afdeling afdeling van het jaar geworden was en dat we dus zelf gewonnen hadden! Dat maakte het wel extra leuk. Er was een verlichte dansvloer en er werd vooral salsa en banda gedanst, waar ik allebei niet echt goed in ben haha.

Mijn weekenden bestonden weer uit het strand en opstap. Het waren ook de laatste weken dat ik samenwoonde met Esmee, haar stage in het hotel zit er op en ze is gisteren gegaan. Gisteren zijn er nieuwe stagiaires in het appartement ingetrokken. Fabiola en Lily, twee Mexicaanse meisjes en Stan, een Franse jongen. Alle drie lopen ze ook stage in het hotel. Ik kende ze nog niet echt van te voren maar ze zijn alle drie erg aardig. Het is wel druk met z’n vieren in het appartement maar komende twee weken ben ik er al niet en daarna is het nog maar twee weken met z’n vieren en twee weken met z’n tweeën. Ik ben al lang blij dat ik niet alleen hoef te wonen en gewoon m’n eigen kamer heb. Op het werk was het lekker druk afgelopen weken, ik heb het er heel erg naar m’n zin en het is dan ook gek om te bedenken dat het nog maar een paar weken stage zijn.

Zondag vertrek ik al naar Cancun en zie ik papa en mama weer! Bijzonder dat dat op een plek is waar we alle drie nog nooit eerder zijn geweest. Papa en mama vertrekken zaterdag en ik vlieg zondag ochtend om 06:30 met een stop in Mexico-City naar Cancun waar ik dan om 13:00 aankom. De eerste paar dagen zijn we in Cancun, daarna huren we een auto en gaan we rondreizen. We gaan onder andere naar de Chitzen Itza. Vervolgens gaan nog een weekje naar Playa del Carmen. Afgelopen week was erg druk en vermoeiend dus ik ben echt aan vakantie toe haha. Ik heb super veel zin om ze weer te zien na zo’n lange tijd en gezellig samen kerst en nieuwjaar te vieren. Ook is het leuk dat ik nu iets van de andere kant van Mexico ga zien! Morgen nog een half dagje werken en m’n spullen inpakken en dan ben ik er klaar voor.

  • 20 December 2014 - 08:53

    Nell En Ger:

    Hallo Renske.

    We wensen jou fijne kerstdagen toe en alle goeds voor 2015.

    En natuurlijk een fijne tijd met jullie pap en mam.
    We zijn benieuwd!

    Nell en Ger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Puerto Vallarta

Mexico

Stage bij The Westin resort hotel in Puerto Vallarta

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2015

Bijna thuis

08 Januari 2015

Vakantie

20 December 2014

Bijna kerst!

02 December 2014

Time flies

05 November 2014

Bezoek!
Renske

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 39370

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 05 Februari 2015

Mexico

25 Augustus 2012 - 04 Februari 2013

Stage bij het Holiday Inn Hotel Valencia!

10 Oktober 2010 - 05 December 2010

Alicante

Landen bezocht: