Visita! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Renske Verbers - WaarBenJij.nu Visita! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Renske Verbers - WaarBenJij.nu

Visita!

Blijf op de hoogte en volg Renske

01 November 2012 | Spanje, Valencia


Hola a todos!

Bedankt allemaal voor de lieve en leuke reacties, echt heel leuk om te lezen!!
Afgelopen weken waren hele leuke weken met veel bezoek. Op zaterdag 13 oktober haalde ik Loes 's ochtends van het vliegtuig. Het was echt leuk haar weer te zien, nadat we haar spullen op mijn kamer hadden gezet gingen we de stad in. Die zaterdag hebben we niet heel veel bijzonders gedaan, vooral op terrasjes gezeten en lekker bij gekletst ook hadden we nog even op het strand gelegen. 's Avonds gingen we uit eten en daarna heb ik Loes de L'Umbracle laten zien. Die zondag hadden we eerst lekker uitgeslapen en daarna zijn we naar de ciudad de las artes y ciencias geweest. Overdag was het echt heel mooi weer en lekker warm, 's avonds regende het helaas. Op maandag en dinsdag moest ik overdag gewoon werken, Loes heeft toen de toerist uitgehangen en daarna gingen we lekker winkelen en uiteten. Op woensdag ochtend ging Loes weer naar huis, lang was ik niet alleen want donderdagavond landde papa en mama al in Valencia. Hen ging ik ook weer ophalen, ik was heel blij om ze weer te zien na al die weken. Met de huurauto reden we naar mijn hotel, overdag had ik al een van de mooiste kamers voor ze uitgezocht. Het was leuk dat ze konden zien waar ik een half jaar aan het werk ben. Donderdag avond hadden we nog wat gegeten en gedronken maar we hadden het niet te laat gemaakt want vrijdag ochtend moesten we al vroeg op om naar La Nucia bij Benidorm te rijden om mijn paspoort aan te vragen. Het was een paar uur rijden, het was fijn dat papa en mama mee waren en dat ik het paspoort had aangevraagd, ik hoef ook niet meer terug want ze sturen hem naar Valencia dus dat scheelt weer.
Het weer was niet zo mooi dus besloten we 's middags naar Alicante te gaan, we waren daar toch vlak bij. Ik vond het heel leuk om weer eens in Alicante te zijn, voor mijn gevoel was het toen veel groter en ik vond het ook zo rustig nu. Daarna zijn we nog naar Denía gereden en 's avonds hebben we lekker gegeten in Valencia. Een drukke dag dus. Zaterdag was ik ook vrij en toen zijn we eerst naar het oceanographico bij de ciudad de las artes geweest, het was echt heel mooi met allemaal tropische vissen helaas regende het heel hard dus konden we niet alles buiten zien, daarna hebben we geluncht en gewinkeld en alledrie een nieuwe winterjas gekocht. Aan het einde van de middag gingen we naar de hemisferic, dat is een imax bioscoop bij de ciudad de las artes, het was een film van 50 minuten over een reis over de nijl. Je lag in een stoel en het scherm was een half rond scherm boven je, echt heel bijzonder.
Zondag moest ik werken van 10.00 tot 18.00, toen zagen papa en mama me ook echt aan het werk. 'S avonds zijn Sophie en Deli mee uit eten geweest. Maandag had ik gewerkt van 07.00 tot 15.00, 's middags hadden we nog lekker even op het strand gelegen en daarna zijn we naar een dorpje naast Valencia gereden, Port Sa Playa, een heel mooi haventje. 's Avonds weer heerlijk gegeten bij het plaza de la virgen en toen moesten we al weer afscheid nemen van elkaar. Heel gek dat je elkaar dan weer zo'n tijd niet ziet maar het waren super leuke dagen. Dinsdag ochtend vlogen ze weer vroeg terug.
Vorige week donderdag ging ik voor de 3e keer in korte tijd naar het vliegveld met de metro, dit keer om ome Henk en tante Nicole op te halen. Het stortregende maar we hebben nog een leuke avond gehad. Vrijdag ochtend weer gewerkt en 's middags met Henk en Nicole over het strand gewandeld en lekker tapas gegeten. Daarna nog gewinkeld en weer uit eten en zaterdag na het werk heb ik ook weer een leuke avond met ze gehad. Het was echt leuk om ze de stad te laten zien en dat ze er waren!
Ik ben dus 2 weken achterelkaar iedere avond uit eten geweest dus dat is even afkicken deze week haha.
De stage is ook nog steeds super, ik ga nog iedere dag met plezier er naar toe dus dat is fijn. Ik heb laatst zelfs een hele dienst alleen gewerkt, het was niet zo druk en de manager zat op kantoor maar toch het voelt wel fijn dat ik al zo'n verantwoordelijkheid krijg.
Hopelijk zijn jullie weer op de hoogte van wat ik allemaal heb meegemaakt, op het weer hoef je trouwens niet meer echt jaloers te zijn, het heeft best veel geregend afgelopen weken en afgelopen dinsdag was het zelfs maar 13 graden!

Un saludo!

  • 01 November 2012 - 19:17

    Niki:

    Leuk om weer op de hoogte te zijn! Fijn dat je het zo naar je zin hebt daar en wat leuk van al dat bezoek! Ben benieuwd naar wat je nog meer allemaal gaat meemaken X

  • 01 November 2012 - 20:16

    Anja:

    Hoi Renske, wat een vrolijke verhalen allemaal, en wat fijn dat je paspoort weer geregeld is!
    leuke foto's ook, lekker bruin ben je.
    Een hele goeie tijd verder daar; november is nu aangebrokeen en dat is hier meestal de meest gure maand.. lekker dat je daar kunt zitten/werken!
    groetjes, Anja

  • 04 November 2012 - 10:02

    Chantal, Andrew En Kyan:

    Hey Renske, weer een verslagje, LEUK! Vind het echt heel leuk om te lezen hoe het met je gaat daar. Fijn dat je stage zo goed bevalt. Ennuh, denk dat we toch wel jaloers blijven op het weer. Hier is het zeker niet beter ! :) fijne tijd nog in Spanje, ennuh stuur die Sint 's deze kant op ;) Of heb je z;n boot al uitgezwaaid?

  • 04 November 2012 - 15:27

    Ine:

    hoi Renske, je hebt het maar druk met al die visite zeg! Lijkt me ook fijn om na zo'n lange tijd je ouders, vriendin en familie weer even te zien. Effe gezellig hollands babbelen en ook je toeristenvisite van alles te laten zien. Altijd leuk om je verhaaltjes te lezen! Ik begreep dat je ook tijdens de kerstvakantie weer veel visite hebt, en daarna is het alweer bijna voorbij. Je weet dat wij ook graag een weekendje wilden komen, maar dat zal dus wat moeilijker plannen worden (peter heeft ook alleen schoolvakanties). Maar goed, zo kunnen we je ook af en toe wat laten weten. Hier nog steeds veel regen en al weken weer voor de open haard...
    Geniet er nog van en tot horens, Groetjes Peter en Ine

  • 06 November 2012 - 15:46

    Lindsey:

    Wat is het toch iedere keer weer leuk om je verhalen te lezen. Wat fijn dat je paspoort weer geregeld is toch fijn als je ouders er dan bij zijn ;)
    Je hebt de laatste tijd lekker veel bezoek gehad. Dat zal nu wel even afkicken zijn haha
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt daar!
    Heel veel plezier nog!
    xx

  • 11 November 2012 - 21:26

    Nell En Ger:

    Hallo Renske .

    We waren op de verjaardag van opa en hoorden dat je verslag hier te zien was.
    Leuk om je belevenissen te lezen.
    Wat heb je een mooie kaart gestuurd om hem te feliciteren.
    Nog een fijne tijd en groeten uit Someren.
    Nell en Ger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renske

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 513
Totaal aantal bezoekers 39367

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 05 Februari 2015

Mexico

25 Augustus 2012 - 04 Februari 2013

Stage bij het Holiday Inn Hotel Valencia!

10 Oktober 2010 - 05 December 2010

Alicante

Landen bezocht: