Bijna thuis - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van Renske Verbers - WaarBenJij.nu Bijna thuis - Reisverslag uit Puerto Vallarta, Mexico van Renske Verbers - WaarBenJij.nu

Bijna thuis

Blijf op de hoogte en volg Renske

01 Februari 2015 | Mexico, Puerto Vallarta

Hier dan alweer m’n laatste verhaaltje. De tijd is echt voorbij gevlogen! Maar aan de andere kant, door alles wat ik heb gezien, gedaan en meegemaakt lijken de eerste weken alweer zo lang geleden! Ik heb echt een super tijd gehad hier en ik heb geen seconde spijt gehad dat ik ben gegaan. Afgelopen weken waren nog een paar drukke en leuke weken. Ik ben nog vaak naar het strand gegaan en wezen stappen met de nieuwe huisgenootjes. Afgelopen zondag ben ik met twee collega’s weer op excursie geweest naar de hidden beach, deze keer omdat er nu ook walvissen te zien zijn tijdens de boottocht er naar toe. Ik mocht niet terug naar Nederland van ze voordat ik dat gezien had dus kreeg ik de excursie cadeau. Op de dag zelf was het helaas een beetje bewolkt, maar het was een hele gezellige dag. De walvissen zijn echt super indrukwekkend om te zien, ik wist niet dat ze zo groot zijn! Verder heb ik ’s avonds vaak aan m’n stage verslag gewerkt, dat moest helaas ook gedaan worden. Afgelopen woensdag ben ik ’s avonds na het werk met een andere collega naar rytmos de la noche geweest. Dat is een diner en show op een onbewoond eilandje. Voor mij was het als verrassing omdat m’n stage er bijna op zit en voor Clara omdat ze nieuw op de afdeling is. We gingen er met de boot naar toe en na een uurtje kwamen we aan bij Las Caletas, het hele eiland was heel mooi verlicht alleen maar met kaarsen. Nadat we eerst lekker gegeten hadden begon de show. Het was een soort maya indianen show, heel spectaculair jongleren met vuurstaven enzo. Pas om half twee ’s nachts kwam de boot weer in Vallarta aan.

Donderdag kreeg ik een extra dag vrij om nog van het strand genieten en ’s avonds had ik een afscheidsetentje met de collega’s van de sales afdeling, wat heel gezellig was. Vrijdag was m’n laatste werkdag, wat best raar was en ook wel emotioneel om afscheid van iedereen te nemen. ’s Avonds ben ik nog wezen stappen en vandaag naar het strand en vanavond ook weer voor de aller laatste keer opstap. Ik ga het echt heel erg missen hier, het werk, de collega’s, alle leuke mensen die ik heb leren kennen, maar ook het weer, zon, zee, strand, kokosnoten, iedere dag slippers en jurkjes aan en de prachtige zonsondergang iedere avond! Maar het is natuurlijk ook super fijn om iedereen weer te zien over een paar dagen, weer lekker thuis, in m’n eigen bed, luxe badkamer en een wasmachine haha!

Eerst heb ik nog een paar leuke dagen tegoed! Morgen (zondag) vlieg ik om 14:00 naar Atlanta, waar Kelly m’n huisgenootje in Maastricht een half jaar stage heeft gelopen. Andere Kelly, ook een huisgenootje, is daar gisteren al aangekomen. Dus het is heel leuk en bijzonder om elkaar daar weer te zien na een half jaar! Het is er wel een heel stuk kouder dan hier dus ik ga lekker shoppen en winterkleren inslaan ;) Woensdag avond vlieg ik naar Nederland waar ik donderdag om 11 uur op Schiphol aankom.

Iedereen bedankt voor alle leuke reacties afgelopen half jaar! Het was erg leuk om telkens te lezen!

  • 01 Februari 2015 - 13:37

    Rianne:

    lieve Renske, veel plezier met die laatste lichte en leuke "loodjes"! Ook veel plezier in Atlanta en heel heeeel voorspoedige terugreis.

  • 01 Februari 2015 - 23:30

    Ronald:

    Hoi lieve Renske!

    Weer een mooi verslag! Als je ze allemaal bundelt krijg je vast een dikke tien voor je stage. De officiële verslagen zou ik dan achterwege laten!

    Geniet nog in Atlanta en donderdag wachten we je op, we verheugen ons daar al op!
    Voor jou natuurlijk heel dubbel want hier is het koud, dat wordt vast wennen...

    Maar eind goed, al goed!

    Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Puerto Vallarta

Mexico

Stage bij The Westin resort hotel in Puerto Vallarta

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2015

Bijna thuis

08 Januari 2015

Vakantie

20 December 2014

Bijna kerst!

02 December 2014

Time flies

05 November 2014

Bezoek!
Renske

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 3479
Totaal aantal bezoekers 39323

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 05 Februari 2015

Mexico

25 Augustus 2012 - 04 Februari 2013

Stage bij het Holiday Inn Hotel Valencia!

10 Oktober 2010 - 05 December 2010

Alicante

Landen bezocht: