La última semana! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Renske Verbers - WaarBenJij.nu La última semana! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Renske Verbers - WaarBenJij.nu

La última semana!

Blijf op de hoogte en volg Renske

25 Januari 2013 | Spanje, Valencia

Hee allemaal!

Weer een kort verhaaltje, waarschijnlijk de laatste keer vanuit Valencia. Afgelopen weken heb ik niet zo heel veel bijzonders gedaan, vooral uiteten en opstap en gewerkt natuurlijk.

Op stage is het gelukkig weer wat drukker, bij het reserveringenbureau zijn er een aantal mensen weg gegaan dus ik maak nu ook veel reserveringen dat vind ik erg leuk om te doen. Ook heb ik af en toe de accountmanager mee geholpen toen het rustig was maar nu is het gelukkig weer druk met gasten. Aan de HR manager had ik gevraagd of ik een keer een nachtdienst mocht werken en dat heb ik vorige week gedaan, ik moest om 23.00 beginnen tot 07.00. Het was heel interessant maar ook heel vermoeiend, gelukkig was ik daarna 2 dagen vrij.

Daarna heb ik weer 6 dagen gewerkt en nu was ik gisteren en vandaag vrij. Gisteren ben ik naar de botanische tuin geweest dat was heel mooi. Ook heb ik bijna het hele Turia park doorgewandeld en ben weer gaan winkelen. Vanmiddag ga ik naar het strand en vanavond ga ik met Sophie en Deli een hapje eten en opstap. Morgen en zondag moet ik werken van 10.00 tot 18.00 en maandag tot en met vrijdag van 15.00 tot 23.00, die vrijdag is dan ook mijn allerlaatste stage dag!

Volgende week zaterdag ben ik nog een dagje vrij en dan vlieg ik zondag ochtend samen met Sophie terug naar Nederland. Deli vliegt zaterdag al terug maar Sophie en ik kunnen zaterdag nog lekker een dagje genieten van Valencia.

Nu ben ik echt bijna terug, ik kijk er wel erg naar uit om weer naar Nederland te gaan al zal het er wel koud zijn want hier is het nog steeds heel lekker weer haha. Ook vind ik de stage nog steeds heel erg leuk, dus ook wel jammer dat het bijna voorbij is de tijd is ook zo snel gegaan!

Ik ben weel heel erg benieuwd hoe ons huis er uit ziet, ik ging natuurlijk weg toen het nog een bouwval was dus ik heb er heel veel zin in om te zien hoe het geworden is!

Ik zal volgende week, of als ik weer in Nederland ben nog wel wat schrijven over mijn laatste dagen hier en mijn laatste werkdag enzo!

Liefs Renske

  • 25 Januari 2013 - 17:30

    Anja:

    Ha die Renske,
    Tjee al weer bijna aan het eind van je stage. De tijd gaat snel als je je je goed kunt vermaken, en dat is dus blijkbaar goed gelukt bij jou! Leuk hoor al die verhalen. Veel gewinkeld en uitgeweest en dingen bekeken zo al met al.. en gewerkt natuurlijk!
    Straks eerst maar even thuis bijkomen, hoop ik voor je, in jullie prachtige huis! En daarna? Wat zijn dan de plannen?
    groet en nog een fijne laatste week!
    liefs, Anja (en de rest)

  • 25 Januari 2013 - 17:47

    Rianne:

    lieve Renske,
    Hoewel je weinig reacties van met hebt gelezen heb ik je wel steeds gevolgd hoor! En nu breken al weer de laatste loodjes aan. Geniet nog maar even van de spaanse zon want het is hier nu heel koud en volgende week gaat het regenen. Knap hoor hoe jij daar je leventje hebt geleid, spaans heby geleerd en het hotelwezen hebt leren kennen.
    Ik wens je nog een aan tal fijne dagen, een mooi afscheid daar en een heel goede terugreis en hopelijk tot snel een keer!!
    groetjes, ook van Jos en Emiel...Rianne

  • 28 Januari 2013 - 20:48

    Ronald:

    Hoi Renske,

    Wij vinden het NIET jammer dat je stage voorbij is.... WEL leuk dat je weer naar huis komt!
    Maar het was natuurlijk een hele mooie periode voor je en dat heb je heel knap gedaan.
    We zij trots op je!

    papa en mama

  • 29 Januari 2013 - 18:56

    Ine:

    hoi Renske,

    Wat vliegt de tijd toch voorbij, je komt alweer bijna thuis. Weer met een extra stukje levenservaring!
    Geniet nog maar lekker van deze laatste week en daarna ga je hier in Someren weer gewoon lekker ervan genieten om iedereen weer terug te zien. Je zult inderdaad wél wat warmere kleren nodig hebben, hoewel het niét meer vriest of sneeuwt (het ergste is over).
    See you soon....

    groetjes Peter en Ine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renske

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 644
Totaal aantal bezoekers 39316

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 05 Februari 2015

Mexico

25 Augustus 2012 - 04 Februari 2013

Stage bij het Holiday Inn Hotel Valencia!

10 Oktober 2010 - 05 December 2010

Alicante

Landen bezocht: