Fiesta de personal y feliz navidad - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Renske Verbers - WaarBenJij.nu Fiesta de personal y feliz navidad - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Renske Verbers - WaarBenJij.nu

Fiesta de personal y feliz navidad

Blijf op de hoogte en volg Renske

16 December 2012 | Spanje, Valencia

Hee allemaal!

Het is alweer bijna een maand geleden dat ik iets heb geschreven dus ik zal er weer kort eens iets opzetten.

Afgelopen weken heb ik niet echt heel veel bijzonders gedaan. Ik ben een keer met Sophie naar een spa geweest bij een heel luxe 5 sterren hotel bij het strand, dat was wel echt heel fijn. Verder veel uit eten en een keer naar de bioscoop. De film in het Spaans kon ik bijna helemaal volgen.

Afgelopen donderdag avond was er een personeelsfeestje in het hotel omdat het bijna kerst is. Ik moest werken tot 23.00 maar daarna ben ik er ook nog heen gegaan. Het feest was boven in een zaal van het hotel en het was eigenlijk de bedoeling dat iedereen verkleed zou komen. Uiteindelijk waren er maar een paar mensen verkleed maar wel bijna iedereen was er. Er werd vooral heel vee gedanst en gezongen. Ik voelde me wel een beetje een stijve hark tussen al die salsa dansende mensen, toch heel anders dan in Nederland. Daarna gingen we ook nog met een hele groep opstap, dat was ook erg gezellig!

Afgelopen week was er een groep Nederlanders in het hotel van 60 personen. Dat was wel heel grappig want toen de groep arriveerde zei de reisleidster tegen mï : zo jij spreekt goed Nederlands!, daarna heb ik ook nog ongeveer 10 mensen gevraagd hoe het komt dat ik zo goed Nederlands spreek en of ik echt Nederlands was of niet haha ze dachten dat ik Spaans was. Wel heel leuk om eens na al die Japanners, Russen en Koreanen eens een groep Nederlanders in het hotel te hebben.

Gisteren ben ik met Sophie en Deli sushi gaan eten en daarna zijn we naar een kermis gegaan bij de haven. Het zou een kerstkermis moeten zijn maar dat was het niet echt, wel heel groot en we zijn in het spookhuis gegaan haha.

Op het werk is het heel erg rustig op dit moment, soms verveel ik me een beetje maar aan de andere kant is het ook wel fijn. Doordat het zo rustig is praat ik heel veel met mijn collega's over van alles en nog wat waardoor ik merk dat ik veel Spaans bij leer en ook grammatica.

Het is alweer bijna kerst en volgende week maandag komen papa, mama, opa en Luud al hier heen om hier lekker kerst te vieren. Ik heb er heel veel zin in! Ze slapen in een hotel vlakbij mijn appartement. Donderdag gaan ze weer en dan komen Sophie, Demi en Joeske hier oud&nieuw vieren. Ze blijven lekker lang van donderdag tot dinsdag en ik ga met hen in een appartementje slapen in het oude centrum. Ik heb die week een paar dagen extra vrij gekregen dus dat is heel fijn!
De kerstsfeer valt hier een beetje tegen, mijn collega's zeggen dat dat door de crisis komt. In het centrum is er maar bij een plein echt veel versiering. In het hotel staat een kerstboom met hele iritante knipperende kerstlichtjes en of dat niet erg genoeg is staat er ook nog de hele dag dezelfde cd op met 13 verschillende Spaanse kinderkerstliedjes, ik kan ze al bijna allemaal meezingen ;)

Het is hier op dit moment heel mooi weer, overdag wel 22 graden dus ik heb niks te klagen! Afgelopen weken heb ik niet echt foto's gemaakt helaas.

Alvast hele fijne feestdagen allemaal!

Veel liefs uit het warme Spanje!!

  • 17 December 2012 - 08:52

    Annemieke:

    Hoi Renske,

    Ik verheug me ook enorm op volgende week.
    Nog 1 weekje hard werken en dan er even tussen uit.
    Ik hoop dat het ook dan nog mooi weer is.

    Groetjes vanuit een nat Someren

  • 17 December 2012 - 13:44

    Anja:

    Hoi Renske,
    Leuk om weer te lezen, en fijn toch dat het even rustiger is... Gezellig voor je dat Ronald en Annemieke met pa en Luud komen; zo wordt kerst dan toch een echt familiefeest!
    Hele fijne en gezellige dagen, groet, van ons allen!
    Anja

  • 18 December 2012 - 20:32

    Nell En Ger:

    Hallo Renske.

    We willen je fijne feestdagen toe wensen samen met je familie.
    Groeten uit Someren

    Nell en Ger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renske

Actief sinds 07 Okt. 2010
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 39366

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 05 Februari 2015

Mexico

25 Augustus 2012 - 04 Februari 2013

Stage bij het Holiday Inn Hotel Valencia!

10 Oktober 2010 - 05 December 2010

Alicante

Landen bezocht: